Bloggambivalens

Mikaela skriver
Jag har så mycket att skriva och så svårt för att bestämma mig för i vilken form jag ska göra det och det är därför jag skriver så sällan här. Jag har någon slags intention att här i bloggen skriva lite grann om vad jag gör och vad som händer. Jag samlar på mig massor med anteckningar, block efter block helt nerklottrade med egna och andra människors tankar och ord från föreläsningar, konferenser, sociala medier, men det är bara ibland jag använder det till något. Det känns som ett sånt slöseri att allt bara ska glömmas bort.. Jag ska försöka bättra mig.

Kommentera

