Folk som gör lite extra

Mikaela skriver

Inlägg skrivet i hast mer som en påminnelse att fortsätta snart och inte glömma bort det jag tänkte på i duschen och veckorna innan. Jag har så mycket jag vill skriva om det. Annat också. Valet. Självkänsla. Läkare. Relationer. Hem. Hemlöshet. Energi.

Min boendestödjare kommer om 14 minuter, jag är inte klädd ännu men vill skriva en tanke om människor som gör lite, eller mycket mer än de behöver och som genom det ger så oändligt mycket mer än det som faktiskt syns konrekt.
Jag har haft förmånen att möta några sådana i mitt liv. F, boendestödjaren är en av dem. Hon som kommer om 13 minuter. Vi ska ha en liten sammanfattning av de två år vi träffats. Nu ska jag klä på mig:=)10 minuter kvar tills hon kommer.

Kommentera

