Turtagning

Mikaela skriver:
Den här bloggen skulle ju handla om att lyssna på andra och låta andra komma till tals, turtagning helt enkelt.
Jag tar nog rätt många turer själv.
Jag brukar göra det. Tala rätt mycket, avbryta rätt ofta, lyssnar kanske med viss svårighet ibland. Det var nog därför jag döpte den till Turtagning. Som om namnet i sig skulle hjälpa mig lite grann på traven. Lyssna bättre, titta mer, vara lite mindre i mitt eget.
Nåja. Jag har ju bett er skicka in förslag på gästbloggare, berättelser och synpunkter. Tills dess fortsätter jag väl ta mina turer, berätta om mig och mitt. Nån ska ju göra det:=)

Kommentera

